خداوندا

تقدیرم را زیبا بنویس ،

کمکم کن آنچه تو زود می خواهی من دیر نخواهم و آنچه تو دیر می خواهی من زود نخواهم ! 

خداوندا

مگذار آنچه را که حق می دانم به خاطر آنچه بد می دانم کتمان کنم.

خداوندا

اگر روزی بشر گردی ز حالم با خبر گردی ، پشیمان می شوی از قصه ی خلقت از این بودن، از این بدعت.

خداوندا

نمی دانی که انسان بودن وماندن ،در این دنیا چه دشوار است، چه زجری می کشد آنکس انسان است و از احساس سرشار است .

نظرات 3 + ارسال نظر
Smile To Me یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.xyz.blogsky.com

سلام

الان که اینو خوندم یادم افتاد خیلی وقته با خدا حرف نزدم!

چقدر دلم براش تنگ شده بود.

راستی تو اولین نظر اون وبلاگم رو نوشتی. مررررررررررسی

Smile To Me شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ب.ظ

عنایتی فرموده آپ کنید!!!

پیام سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://smile2me.blogsky.com

همیشه پیش خودم فکر میکنم این بانو که توی این دشته صورتش چه شکلیه؟
تم وبت رو میگم؟
چرا پشت به تصویره؟
من میخوام صورتشو ببینم؟

می تونی هر طور که می خوای صورتشو پیش خودت تصور کنی...

خودمم دلم می خواد صورتشو ببینم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد